Τετάρτη 8 Απριλίου 2009


ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΟΝΕΙΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΝΥΜΑ.

ΚΑΘΟΜΑΙ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ.
ΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΟΜΠΟΣ ΜΟΛΙΣ ΞΥΠΝΗΣΑ ΕΙΝΑΙ 8 ΤΟ ΠΡΩΙ.
ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΗΜΟΥΝ ΤΟΣΟ ΠΙΣΤΟΣ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΕΣ΄ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑ.
ΑΦΟΡΜΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΓΡΑΦΩ. ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΒΛΕΠΩ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ ΕΦΙΑΛΤΕΣ.
ΗΜΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΘΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΣΕ ΕΝΑ ΦΑΝΑΡΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΑ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΩ. ΟΤΑΝ ΜΕ ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΣΑΝ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΕΝΟΧΟΠΟΙΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙ ΕΚΑΝΑ ΜΕ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ. ΑΡΧΙΖΩ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΙΝΩ ΕΝΑ ΔΡΟΜΟ ΣΑΝ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ. ΑΡΧΙΖΩ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΙ ΕΚΑΝΑ ΧΘΕΣ(ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ).
ΗΜΟΥΝ ΣΕΝΑ ΔΡΟΜΟ ΣΤΟ ΧΑΙΔΑΡΙ,ΕΙΧΑ ΦΑΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΒΕΝΖΟΔΙΑΖΕΠΙΝΕΣ ΓΑΙΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΠΙΑΝΑΝ, Ο ΞΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΤΗΣ ΑΕΚ ΣΤΟ ΧΑΙΔΑΡΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΓΡΑΦΕ ''...Η ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ...''(ΤΙ ΙΔΕΑ ΑΡΑΓΕ?).ΝΑ ΤΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΡΩΤΑΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΥΛΑΚΗ ΣΕ ΤΟΞΙΚΟΜΑΝΕΙΣ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ.ΕΚΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ . ΟΤΑΝ ΕΦΤΑΣΑ ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΙΧΑ ΣΚΩΤΟΣΕΙ ΜΕ ΕΠΙΑΣΑΝ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΕ ΣΗΚΩΣΑΝ ΤΟΣΟ ΨΗΛΑ ΓΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΝΟΜΙΖΑΝ ΟΤΙ ΠΕΤΑΓΑ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΘΕΟΣ.
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΕΒΛΕΠΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ (ΟΤΙ ΠΕΤΑΩ). Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΠΡΟΔΩΣΑΝ.ΓΥΡΝΑΩ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΘΕΙΟ ΜΟΥ ΤΟ ΣΩΤΗΡΗ. ΤΟΝ ΒΡΙΖΩ. ΜΕ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΩ ΣΕ ΚΑΤΙ ΑΓΝΩΣΤΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ, ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ .ΕΨΑΧΝΑ ΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΝΑ ΔΙΚΑΣΤΩ. ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΟΡΟΦΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΜΑΘΑ ΑΦΟΥ ΡΩΤΗΣΑ ΜΙΑ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑ, ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΚΟΜΑ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙΝΗ΄ΚΟΙΤΑΓΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΓΚΡΙ ΠΟΡΤΑ ΚΑΤΙ ΕΓΡΑΦΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΑΝΕΒΗΚΑ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΧΑΜΕΝΟΣ. ΟΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΚΛΑΙΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΕΛΑΕΙ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΣΕ ΕΚΔΙΚΙΘΩ. ΜΠΑΙΝΩ ΣΕ ΕΝΑ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΔΕΞΙΑ ΔΥΟ ΚΡΕΒΑΤΙΑ ΜΕ ΑΣΠΡΑ ΣΕΝΤΟΝΙΑ ΚΡΕΜΕΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΛΜΟΓΡΑΦΟ ΝΑ ΗΧΕΙ.
ΤΕΛΙΚΑ ΖΟΥΣΑΝ ΣΤΗΝ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΚΩΤΟΣΩ. ΠΑΩ ΝΑ ΠΕΤΑΞΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΩ ΤΑ ΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΚΡΑΤΑΕΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΤΗΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ''ΑΣΤΑ ΑΥΤΑ ΕΔΩ'' ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑΩ. ΠΑΩ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗ ΤΟΝ ΡΩΤΑΩ ΠΟΥ ΚΑΘΟΜΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΑΚΟΜΑ, ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΕΚΑΤΣΑ ΣΤΟ ΕΙΔΩΛΙΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΟΥΝ ΕΝΑΝ ΚΥΡΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΗΣ Κας ΜΑΤΣΑΣ ΚΑΙΕΙ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΚαςΜΑΤΣΑΣ. ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΣΤΟ 18. ΓΥΡΝΑΩ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΕΙΔΩΛΙΟ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ. Ο ΔΙΚΑΣΤΗΣ ΕΙΠΕ ''ΞΕΚΙΝΑΕΙ....................''. Φ Ο Β Α Μ Α Ι ΣΤΟ ΕΙΔΟΛΙΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΟΤΙ ΜΗΠΩΣ ΕΧΩ ΣΚΩΤΟΣΕΙ ΤΟΝ ΑΝΗΨΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΑΜΠΡΟ ΜΟΥ η ΤΗ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΤΗ ΖΗΛΙΑ ΜΟΥ....?

4 σχόλια:

ulysses είπε...

γειά σου ρε gap!είναι καταπληκτικός ο τρόπος που γράφεις και με ταξίδεψες με πολλές εικόνες.οι αγωνίες σου όλες στο όνειρο και τώρα καταγεγραμμένες στο χαρτί.Με συγκίνησες!ήταν σαν να διάβασα απόσπασμα από την "ΔΙΚΗ" του Κάφκα.Μην το αφήνεις αυτό το ταλέντο, συνέχισε να γράφεις.ευχομαι κάποια μέρα ν' αρχίσεις να πετάς πραγματικά, από ευτυχία!όλοι οι ex-junky έχουμε μια δημιουργικότητα καταπιεσμένη από τα πολλά χρόνια της εξάρτησης.και τώρα που "καθαρίσαμε" πιστεύω πως αποσυμπιέζεται με ταχύτατους ρυθμούς.την δημιουργικότητα αυτή που μας είχαν στερήσει να την εκφράζουμε(λόγω ναρκωτικών) πρέπει να την αρπάξουμε απ' τα μαλλιιά για να γίνουμε καλλυτεροι τόσο για τον εαυτό μας αλλά και για όλου αυτούς που αγαπάμε & μας αγαπάνε!σ' ευχαριστω για το ταξίδι που μου πρόσφερες φίλε!

panagiota είπε...

Ηταν μια "ιλιγγιώδης κούρσα" μέσα στο όνειρο του εφιάλτη!
Ειλικρινά με ταξίδεψε σε άγνωστα μονοπάτια...
Αρπάξτε την δημιουργικότητα λοιπόν από τα μαλλιά και αλλάξτε της τον αδόξαστο.
Για να χαιρόμαστε κι εμείς...που σας αγαπάμε σαν τα παιδιά μας άσχετα αν δεν γνωριζόμαστε.
Σας χαιρετώ με αγάπη
Παν.

enikolo είπε...

η γραφή σου θυμίζει καββαδία. μου θύμισε το "η βάρδια".ωραίος.

Ανώνυμος είπε...

δε ξερω τι περασες (ή τι περνας). Συμβουλες δεν εχω.
Η περιγραφη σου ομως ειναι τετοια, που θελοντας και μη εχασα καθε γκριματσα απο τη φατσα μου.

@usysses: φιλια. Καλα να εισαι.