Τρίτη 7 Απριλίου 2009

Το άδικο δεν δέχεται ποτέ να νικηθεί, το δίκιο δέχεται


Αυτή είναι η πρώτη μου ανάρτηση σε αυτό το μπλόγκ. Ευχαριστώ πολύ τον φίλο ulysses που μου έκανε την τιμή να με καλέσει και να μου δώσειβήμα στο χώρο του.
Δεν υπήρξα χρήστης αλλά ειλικρινά πιστεύω ότι αυτό είναι λεπτομέρεια.
Δεν θέλω να καταχραστώ το φιλικό αυτό χώρο για να αναπτύξω τα γνωστά σε όλους τους ενήλικες θέματα που αποτελούν σκληρή ντόπα και τα γευόμαστε όλοι μας καθημερινά.
Το μόνο που θέλω να πώ σεβούμενος τον τίτλο αυτού του ιστολογίου, είναι ότι όσον αφοράτο χρήμα, την ωραιοπάθεια, την κολακεία, τον εγωισμό , την καλοπέραση, την τεμπελιά και τη νωθρότητα , εγώ τουλάχιστον δυστυχώς δεν είμαι ακόμα ...ex :-)
Αυτά για αρχή και είμαι σίγουρος ότι αυτό το ιστολόγιο θα καταφέρει να βρεί τους οπαδούς και το κοινό του και να προσφέρει ένα βήμα στον κόσμο που θέλει να ακουστεί και μια συντροφιά (έστω και ηλεκτρονική) σε όσους δεν τη σνομπάρουν.

Και για να μην με περάσει ο φίλος ulysses για βλάχο , θα κλέισω με ρητό (από το γκουγκλ) :
"Όλοι σκέπτονται να αλλάξουν τον κόσμο και κανείς τον εαυτό του" -

1 σχόλιο:

ulysses είπε...

σε ευχαριστώ για την ανάρτησή σου.χαρακτηριστική η φώτο σου.ελπίζω η συντροφιά μας να μεγαλώσει και πάνω στο αντικείμενο αυτού του μπλόγκ να διευρυνθούνε οι συζητήσεις-απόψεις,μέσα από σχόλια και αναρτήσεις σαν την δικιά σου!