Κυριακή 26 Απριλίου 2009


ΧΑΡΑΖΟΝΤΑΣ...
Ακουσον-ακουσον κοιταχτε τον τελειο ανθρωπο του κοσμου...εφημεριδες.Που ξερει το σωστο παντου πιο ειναι,που δεν λησμονει κανεναν,ειναι ο τελειος κριτης...εφημεριδες.
Για την πρωσοπικη του ζωη δεν εχει κανεις να του πει τιποτα.Δεν εχει κανει ποτε λαθος.Στις πρςσοπικες σχεσεις?στις ερωτικες?στην εργασια του?εργαζεται τελεια ειναι υποδειγμα απεξαρτιμενου .
Κλαιω και πιεζομαι εχω χασει τον υπνο μου δεν θα σου ξανα στειλω ποτε γραμμα.Μεσα στην ανια αυτη της τελιοτητας καποια στιγμη θα φυγω.Ειμαι δυστυχισμενος.Ειναι 6 το πρωι και που σου γραφω σε ενα ηλεκτρονικο ιστοτοπο.
Ειμαι πολυ στεναχωριμενος, απογοητευμενος που πολεμανε πολυ την κατερινα.Για ποσο θα αντεχουμε εμεις οι τελειοι?Ουτε το ξυλο που παταμε δεν αντεχει τοσο.Εγινε σαθρο και μας καταπιε.
Πεσαμε εδω στη γη.Εγκλωβιστικαμε στο νησι με τους λωτους.Στο νησι της κιρκης .Ταξιδευουμε, ταξιδευουμε και δεν βρισκουμε τιποτα. Αλλα εμεις εκει στο μετεριζι που διαλεξαμε.Να ζουμε με το σταυρο που επιλεξαμε,ξεροντας την καθε σκλιθρα το καθε καρφι και το καθε γραμμα απο την ειρωνια του γραμματος στο σημειωμα γιαυτο που επιλεξαν εμας για την δισωδια τους.
Ταξιδευω χρονια στο ανοιχτο πελαγος δακρυζοντας σου λεω οτι εχω προσεγγισει λιμανι στα 10 μιλια πολλες φορες, μου εχουν φερει βοηθεια ανεφοδιασμο και ταξιδευω ταξιδευω εγλοβισμενος βλεπω να χαραζει και να ξανα δυει ο ηλιος.Για ποσο θα ταξιδευω? εγλςβισμενος οργανα ελενχου τελιοτητα ενοχες και εσω αλλα και εξω,γενναω ενοχες τρωγοντας τον αλλων.
Δεν αντεχω ουτε την αρετη ουτε τολμη τους την αποποιουμε,τους την χαριζω.

1 σχόλιο:

ulysses είπε...

GAP γεία σου. το κείμενο είναι αλληγορικό αλλά τροφοδωτείται έντονα από την σκληρή πραγματικότητα που προφανώς υπάρχει γύρω και μέσα σου. δεν θέλω να κάνω τον "τέλειο" και να συνεχίσω να γράφω με κριτικό τρόπο γιατί δεν είμαι. ευτυχώς γλυτώσαμε (θέλω να πιστεύω)από την μαγεία της ψεύτικης τελειότητας που τόσο εύκολα πασάρεται δεξιά και αριστερά μας με χίλιες δυο ψευδοπρέζες και πρέζες.
GAP έχουμε ζήσει πολλές ανίες.δεν είμαστε για να φεύγουμε ,είμαστε να προχωρούμε μπρος!